Sunday, May 29, 2011

tahu kenapa??


thu knape susah sngt org nak marah kamu?
sbb kamu sngat baek..

thu kenapa susah sngt org nak lupakan kmu?
sbb kmu thu bagaimana nak buat org sntiasa ingt kamu..

thu kenapa susah sngt org nak bencikan kamu?
sbb kamu tak penah benci org tnpa sbb yg pasti..

thu kenapa org senang bekawan dengan kamu?
sbb kamu sngat peramah dengan org..

thu knapa org mncari kamu?
sbb kmu sngat memahami kenalan2mu..

thu kenapa org tak nak lepaskan kamu?
sbb dieorg akan rasa kehilangan..

thu kenapa ada org yg bncikan kamu?
sbb dieorg cemburu dengan dirimu..

thu knapa org mudah maafkan kamu?
sbb kmu stiasa akui kesilapan..

thu knapa org suka mndekati kamu?
sbb kmu sngat hebat..(nak sign..nak sign..) :)

thu knapa org mudah jatuh cinta pd kmu?
kerna kmu sngatlah adorable...

thu kenapa aku tak kan sekali2 biarkan kamu melangkah pergi dri hdupku?
sbb aku sangat sayang kmu..
dan aku tahu jika perginya kamu, pasti hatiku mati..


p/s:: HACKS (n_n)v

2 comments:

Anonymous said...

oit..!!
trademark aku ko amek..
(n_n)v..
ni trademark aku..
hahaha..
cek blik sape kai trademark tu...
pastu ko knl la aku..
=D

farahin nasir said...

hahaha... mmg knal da.. sbb mmg curik trademark kmu pun! wahahaha..
kita kan kawan.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...