Wednesday, July 13, 2011

si gadis TAURUS

assalamualaikum..

tengah sibuk2 siap2 nak kuar g carik keje, sempat la terbace tentang horoskop ha..
tak pecaye n tak boley percaya pun, cume sekadar nak tahu je ape tafsiran pesonaliti berdasarkan zodiak nie ha..

kataorg kalo sifat kita begini, kita akan dapat pasangan yang vice versa ngan kita.. betul ker?? :) mungkinlah..
sebab kita tak kan cepat buhsan sebab ada nya perbezaan..

jomlah tgok ape kata zodiak utk si gadis taurus..



TAURUS

Periode: 20 April - 20 Mei
Jodoh: Leo, Libra, Capricornus (yeker?? tafsiran aje..)

Sifat-sifat umum::

Biasanya mempunyai sifat-sifat sabar, telaten dan mudah menyesuaikan diri. Tetapi kalau sudah marah, dia bisa mengamuk luar biasa seperti banteng terluka. Orang Taurus termasuk orang yang tahan uji yang bagaimanapun beratnya, bahkan membenci kekerasan sikap ini diambilnya karena Taurus menghendaki sikap lunak dan kelembutan. Umumnya orang Taurus akan memperjuangkan kepentingan umum, kepentingan orang banyak, dengan tindakan keputusan yang bijaksana sekali. Meskipun berjuang demi kebenaran, orang Taurus juga menempuh jalan kelunakan yaitu kelembutan dan kesabaran, karenanya orang Taurus termasuk orang yang disenangi dlam pergaulannya.Penampilan orang Taurus ditengah-tengah masyarakat sangat tenang dan terkadang agak lamban. Tidak sedikit orang pandai didunia ini dibawah naungan zodiak ini.(mean, taurus nie set2 bijak la kan? hehehe..)




p/s:: tenang yer?? bakal dapat pasangan yg panas2 la kalo gtu.. hehehe.. :)

13 comments:

Cik Ezy said...

waaahhh..
tahan uji tu..

Helmi said...

haha.. tu la.. bukan percaye pun kan.. tp bile bace tu macam best gak.. ade gak yang kebetulan macam bertepatan dgn personaliti kite.. kate seorang Virgo.. =)

David Archuleta's 2011 Asia Tour Concert - Cheap Tickets!!!

Nizam Ijam said...

hehhee.. bagus entry nie.. jom letak nizam ijam dlm bloglist :)

” Nizam Ijam Dot Com”

Elih Japahar said...

Tafsiran je tu..realitinya bukan semua tafsiran betul,jodoh ditangan Allah yg maha Esa..

farah hanim said...

bole mngamuk yg luar biasa.,
hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh bnda ni tgk leh tpi sile jgn percaya... :D

sy scorpio :D

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

benda ni jgn percaya sgt...sekadar info boleh la.. heee~

farahin nasir said...

sekadar pengetahuan.. kita thu mana yg btul n tak kan.. heeee.. thanks pada yg mengigatkan..:)

kemboja said...

biasanya Allah jodohkan pasangan yang sepadan dgn kiter.. baik kiter insyaallah baik juga pasangan kiter.. jahat kiter wallah hu'alam la kan.. hehe tp dalam rumahtangga yg penting tolak ansur.. kalau pasangan tgh marah, kita better diam jer, kalau kiter marah pasangan pulak kena diam.. tp kalau dua2 marah better g kaunseling je la.. ekeke..(cam ceramah kursus kawin pulak) hehe

farahin nasir said...

kemboja:: ada la feel skit2 cam krusus kawen.. hahhaa.. tq ats pkongsian..

AHMAD AFIQ said...

follow back tq
ngamuk luar biasa. ada keluar api dari mulut x

tonaH iS herE said...

ape luar biasa mengamuk.

argghhh~ da ngamuk ni.

hehe~

Ly_Tulip said...

same here..taurus juga...tenang ea??? Mybe la kot... yg pasal marah tu mcm muskil je..hehhe...

pape pon, we know oueself better kan??? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...