Saturday, January 21, 2012

KERANA MENULIS

assalamualaikum..


erm..blog problem.. while using chrome, tak ley upload pic la..

so layan perkataan perkataan nie tanpa pic lah yer..


nukilan :: misspatahati @ mihat


aku menulis kerana kecewa
aku menulis kerana hampa
aku menulis kerana sedih
aku menulis kerana tak ingin menangis

aku menulis kerana gembira
aku menulis kerana bahagia
aku menulis kerana ceria
aku menulis kerana cinta

menulis itu luahan rasa
apa jua yang ada diminda
persepsi manusia tidak pernah sama
maka ada ketika bunyinya menjentik rasa

ada ketika bukan cerita kita
tapi cerita dia dia dan dia
dan aku menulis dari hati untuk mereka

aku lega kini kerana tinta masih menari
aku lega kini kerana jejari masih berlari
membuka cerita dihati
buat menghilang segala gundah dihati..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...