Saturday, February 11, 2012

JEMPUT LA KUTUK..

assalamualaikum..


mai mai mai..
kutuk mai!

ce langut ataih tuh, HEADER BARU!

yup.. baru je wat..

seiring dengan tahun baru walaupun dah nak tengah bulan 2 dah..
sekemajuan dengan sem baru yang bakal bermula..
seperedaran dengan usia yang makin bertambah..

dengan kerajinan yang tinggal seciput after majlis tadi, maka sempat la mempublish header baru dan pic baru ( ce tengok kat belah kanan tuh.. todiaa!)

komen untuk diri sendiri >>

simple.. tapi puas hati.. melambangkan diri sekarang..mungkin jugak nampak lebih matang..dan yang penting, SILA JANGAN CAKAP MUKA CHEQ NIE MACAM NAJWA LATIF LAGI YER..

1 comment:

massiz said...

assalamualaikum...sy mai nk ktuk nie...ehehe...ok la akak dr xde kan its simple but yg dl lagi cantik...(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...