Saturday, February 4, 2012

KENANGAN ZAMAN MATRIK

assalamualaikum..



kenangan lama..
tibetibe jadi teringat plak..terus selongkar-selongkar ape yg ade dlm kotakkotak lama..

jangan tak thu, dulu ceq pernah jadi orang pahang jap.. (sampai hri ini boleh nyanyi lagu negeri pahang ooo..)

ZAMAN MATRIK

sape yang pernah g matrik tuh, sila lah mengimbaugimbau kenangan masingmasing..
seronokkan??

untung sape jadi pdt (program dua tahun), sebab lagi lame kat matrik..
namanama rumate masih segar dalam otak nie..classmate rumate yg rapat2 pun still ingat ha.. rindu korang semua..PATIN,EMA,AIN,FARHA,ADIK,KAKAK,ILYA,SHYDA,WAN,HUSNA,MIZAH... ramai lagi lah.. semue2 pun rindu gila..

terjmpe pic lamelame nie..
pic yang memberi semangat suatu ketika dulu..


pic kat atas nie, pic time pst ade, pdt pun ade..
kenangan dah semue nie..(cinta lama pun ade lah! ouupsss..hahaha)-skarang dah takde apeape dah yer..sila jgn salah paham..





nie plak gambargambar notanota kecik yg di tinggalkan before matrik berakhir..dari rumaterumate tersayang.. dan nota semangat tuk 4flat n fly! damn! janji tinggal janji! hantu tu sorang jugak yg fly!



dan ini pic saya time doludolu..ceq rse ceq thu kenape orang cakap ceq dah makin kecik sekarang..ruperupenye dulu besaqq..(hahaha..baru sedar diri..)



hahaha.. rindunya zaman nie..
ini bukanlah satu zaman yang senang di lalui..
macammacam dugaan dan kesakitan yang dirasakan..
tapi kawankawan tetap antara yang terbaik pernah muncul dalam hidup..
i miss u all..

rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..KUANTAN.. (auch! tetap ade kesakitan di situ..)
hehehe..

5 comments:

ku-cit said...

zaman tadika plak rindu tak???

ayanuts said...

zaman study memg best..byk kenangn :)

yad'z said...

kenangan itu indah... =)

Dokgogeh Dokdegih said...

terbaekkkkkk!!!
ttbe pn rse terimbau kmbli..
sedih cmpur hepy plak dgr..
waaaaa..!!
best klu bleh blik matrik smla..
haha..
edited pic sume ade lg eh..
huhu

Dokgogeh Dokdegih said...

ter-imbau kembli kengn matrik..
hahahaah..
ade lg ek gmbar2 edit tu..
cinta lamer??
kui3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...