Monday, August 20, 2012

AMPUN DAN MAAF:: versi banyak dosa


ASSALAMUALAIKUM

2 SYAWAL dah
second day raya dah pun

first day sangat buzy kununnye

tak sempat menjenguk blog

maka di kesempatan ini 
nak wat ucapan raya lah sikit::::

untuk segala kesalahan yang di lakukan dalam sedar atau tidak
untuk segala kesulitan yang diberikan dalam sedar ataupun sengaja menyusahkan
untuk segala kesakitan yang diberikan dalam sengaja atau dalam keterpaksaan
untuk segala benda dan pekarapekara yang telah di berikan buat diri ini

jutaan malah ribuan malah ratusan ampun maaf
di pinta buat semua yang mengenali diri ini

kepada sesiapa yang pernah terasa dengan setiap tutur kata dan ketelanjuran perbuatan dari amba
sangatsangatsangat mintak maaf
segalanya kuar dari mulut tanpa berfikir
segalanya kuar dari perasan amarah yang di laknat Allah
darah muda kononnya..

kepada kawankawan lama
mintak maaf jugak untuk tak terbalas msgmsg raya kowang
maap la yer
phone ilang maka no2 semua ilang
so tak kenal la sape yang msg tu sume
jangan kecik ati noo

kepada para peminat
mintak maaf jugak sebab tak terlayan semua 
banyak sangat n macammacam plak kowang tanye yer
apeape pun
ganegane pun
jemput la datang ke rumah..
n kalo jmpe kat manamana tegur jela..
akak tak kenal kowang semua dik nonn..

hahahahha..
retisss kawwww..
perasan skit..puuiiii..

panjang la plak kan..
dah3...
makin merepek2 plop

<>

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

kepada

SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT 
DI SELURUH DUNIA

aicehhh..baget retis punye ucapan nih
jangan marah
^_^
.. hahaha..

bapak sibuk ber'fb'

mama saya

anis nak bernajwa katenye.. puas membelit tudung

dan yg last.. me n apit



p/s:: wat k.ngah yg kat ausie tuh, sila lah tabah yer..
next year baru blik raye sini yer..
raya ngn ahli keluarga baru..
kikiki..
:P







1 comment:

Fatin Syafiqa Anuar said...

selamat hari raya farahin. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...