Tuesday, December 7, 2010

~~nukilan~~



da lme dah tak bermadah pujangga..
tibe2 rse tinggin plak nak wat ayt2 jiwang nie ha...
bley??

kowang layan jelah ea... hahahhaa...


harapan _by me

semalam aku diam...
kau jua begitu..

hari ini kau datang..
aku trus berdiam..

mndengar setiap butir bicara
hnya linangan air mata memberi tnda
sgalanya berlaku tnpa kerelaanku..

berharap semuanya trus berlalu pergi tnpa sedikitpun luka..
berharap smuanya berakhir dengan senyuman d wajahku..

hari ini aku trus berdiri..
trus kugagahi wlau deritanya hnya diri yg mgtahui..
untuk trus berlari, aku msih tak mampu..
tp akan aku trus mencuba
membina harapan agr suatu hari..
kau ada di sisiku..
membawa sejuta senyuman utk ku..
merangka bersama impian khidupan bahagia..
hanya kau dan aku..

~~sob..sob..sob..~~

p/s:: pnjam zackzukhairi nyer pic sket..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...