Wednesday, December 8, 2010

jiwang~~jiwang~~jiwang~~



" i dun need luv, i dun need friend, i juz want someone who can walk along with me through a life"

someone ade ckap ayt nie pada aku..

berfikir aku sjenak tntg ape yg dia katakan..

perlukan seseorg bersama utk melalui kehidupan...

hurm..

how nice izit?..

seorg yg sentiasa akan bersma kita melalui suka n duka hidup..
melalui jatuh dan bangun,
ketawa dan menagis bersma..

dan jnjiku...

aku akan terus menemani dia..
berhadpan dengan kesukaan dan kepayahan hidup..
bersama berdepan dengan apa jua yg bakal mndatang..
ya Allah, kau berikanlah aku kekuatan untuk terus bertahan
aku bukan insan sempurna
aku hnya insan lemah yang inginkan rasa bahagia itu kekal..

slagi aku mampu, aku akan trus ada untukmu..
berjalanlah dengan yakin... truslah kehadapan..
aku sntiasa ada di belakangmu..
berpalinglah andai kau rasa lemah, susah dan payah..
aku menunggumu..
aku menyokongmu...
aku akan ada untukmu...

p/s:: time mood tengah jiwang mmg gini haa... hahaha... sunuk gak kadang2 bla bley menulis nie.. tingat plak time zaman skolah dolu2.. ske sngat menulis ha.. tp mane tah sumer2 hasil2 nukilan tuh.. ilang dah..
so.. time to make a new one, rite?... huhuhu..

~end~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...