Friday, July 22, 2011

JOM IKUT AII MANDI..heeeee..

assalamualaikum..

baby-baby2.. jom ikut mandi meh.. syiok ooo.. sejukkkkk... :)
tettttttttttttttt.. :)

dari pagi td duk nak update sal part terakhir sesi jelajah zon pantai timur tuh, tapi tak ley nak uplod pic2 tu plak.. haiyaaakk.. tukaq post la plak..pospone la duluh yg tuh.. huhuhu..

hah! berbalik pada topik..jom ikut ai mandii.. weeeee..
bukan nak ajak yg bukan muhrim tuh mndi skali ha(otak kuning..huh!)..tp nak ajak anak2 n cucu2 n cicit2 ceq mandi ha..

nie sumer bear2 lame nie ha..ade yg d bagi time besday ceq umur 4tahun pun ade ha..elok lagii.. dah besor2 nie sumer pun tak layan da.. eh..kecik2 pun tak layan sangat ha..lebih suke men keta kecik2 tuh.. ala yg keta mainan Mattel tuh.. bear2 n bantal2 cumil yg ade nie pun, sume yg org kasik.. hee..time kaseh daun keladi..

dah2... jom masuk kolam.. hahahahahaha...


masuk dalam mesinnn..sental sket daki2..


time tuk keringkan badan tuh..


dah siap! dah comey dah..
heee..



niela keje bagi org2 yang takde keje kat umah nie ha.. wee.. setiap bantal2 comel n bear2 nie memberi kenangan yg tersendiri.. akan d jaga dengan baek selagi hayat d kandung badan..:)
thanks..
<3

3 comments:

meknie said...

oh dh xdak 'bau' dh hahahaha...xbest nk peluk2 gomoi2 dh~~

aizamia3 said...

dulu masa zaman anak dara.. akak pun macam tu gak.. tapi bila dah jadi mak dara.. habis anak2 patungku dikerjakan dek anak2ku.. hikhikhik..

.fahmi. said...

banyaknya khazanah..haha
;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...