Tuesday, November 1, 2011

TAK MAHU HILANG LAGI..

assalamualaikum...

tinta nukilan...



aku hilang dia ketika minda remaja dan terlalu mentah dengan dunia ini ..

aku hilang dia kerna jauh menuju citacita harapan kami..

aku hilang dia ketika cinta mula bertapak dihati..

aku hilang dia ketika segalanya nampak pasti..

kini aku ada dia yang mengasihi dengan sepenuh hati, menyanyangi dan sentiasa memberi tanpa mengira erti..

harap aku rusuk kiri yang dia cari..
kerna aku tak mahu rasa perih derita kehilangan lagi..
sakitnya hanya Dia Maha Mengetahui..
tapi sejarah dulu Dia juga memberi..
untuk membiarkan aku teguh melangkah meredah bumi..

kini aku makin berpasak di bumi Ilahi..
makin dewasa bersama waktu dan meniti hati..
dan tak mungkin kini, aku berpaling lagi..
setiap detik dan waktu..
aku dan doaku..
permudahkanlah untuk kami..

:')










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...