Sunday, June 12, 2011

bukan mengharapkan cinta, tapi bahagia..


assalamualaikum..

nukilan..

bila dia datang dan membawa cinta,
aku senyum..
kerna aku bukan mengharapkan cinta, tapi bahagia..

setelah remuk hati dikianati cinta,
mana mungkin aku bangun dan terus percayakan cinta lagi..
mana mungkin aku bangun dan terus menghargai cinta lagi..
mana mungkin aku bangun dan terus menerima cinta lagi..
aku hanya mahu bahagia
itu kata hatiku..

dengan sabar dia mencari kepercayaanku..
dengan cekal dia mula mencuri hatiku..
dengan senyuman dia mula memberi aku kekuatan..
sehingga aku mampu berlari dan menikmati hari..

sehingga kini..
dia tetap sabar melayani..
dia tetap ada disisi
memberi dan terus memberi
kebahagian yang menjadi impi..
aku bahagia kini..






p/s:: akan terus berdoa agar aku mampu memberi kebahagian yg abadi untuk dirimu yang sabar memberi.. :)

3 comments:

SYAFIQAHSALEH said...

moga terus bahagia..happy blogging :)

farahin nasir said...

SYAFIQAH:: terima kasih.. mudahan2 bgitulah hendaknyer.. :)

msredcheesecake said...

Cik faahin,
Jgn cepat outus asa denagn cinta, ye tak? Mungkin ada yg lebih baik tuk kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...