Monday, November 28, 2011

CINTA BUKAN UNTUK DI MILIKI?? hmmm...

assalamualaikum...


tibatiba terkenangkan lagu DADALI
ape tajuknyer..
ermmm..
DISAAT AKU MENCINTAIMU...
(mls nak upload vedio coz nnti lambat.. nyahahaha.. so, google sndirik ea..)

mungkin bukan untuk sapesape,
tapi untuk diri sendiri, ker untuk diri ini?? ermmm..
cam lagu ni wat diri sendiri rase bersalah jer..
terase la plak..
hahahahhaa..(perasannnnnnnnnnnn)


cerite seterusnya takde kenemengena dengan hidup dan mati sesiapapun.. :P

well...
ada ketikanya bercinta bukan untuk memiliki rite?
so mungkin ada cintacinta yang perlu untuk dilepaskan..



untunglah kalo first love dah sampai je jinjang pelamin n akhir hayat..
tapi susah nak dapatkan yg tu..
sebab nak jmpa yang satu tuh, bukan mudah..
sayang memang la sayang..
tapi lebih baik meninggalkan sesuatu untuk kebaikkan kalo kita tahu segalanya akan lebih baik bila kita meninggalkan dia..



tinggalkan aku jika itu lebih baik buat aku dan kamu..
lepaskan aku andai dengan wujudnya aku hanya akan merosakkan cinta suci..
landaskan cinta kita pada pegangan yg satu..
cintai aku kerana Allah..

perghhhhh...
kadangkadang bile berfikir dengan iman yang setipis bawang nie pun, menjadi jugak yer ayat2 kat ats nie..
ade lagi kesedaran nampaknye nie, alhamdulillah..


apeapepun, ini muhasabah diri buat hati..
hati sendiri ker?? tettttttttt... hehehee..
tadi kate takde kene mengena.. huhuhu..

dah la..
as a conclusion,

tanamlah rasa cinta kerna Allah.. dan dengan takdir Allah juga cinta akan bersatu..
dengan yang mana satu? Allah jua yang tahu...












p/s:: untuk adik MassiZ yg suh update blog... nah! akak dah update da pun.. hehehe.. :)

3 comments:

massiz said...

haha...ok3,orite~massiz pn bleyh erk...=p....ayat mmg selalu terbaek pnya..pape pn..Allah S.w.t tu maha mengetahui ape yang tersirat dan t'surat..:) kasahmnida!

ainol akasyah said...

err lagu ni bermakna buat saya..kalau dnga je mesti air mata linang2

mengapa kau pergi2x
di saat aku masih mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
di saat aku bangun dari tidurku

-dadali-

KuNanGKuNanG said...

aku..inginkan dirimu
datang dan temani aku
kan ku katakan padamu
aku sangat mencintai dirimu..

-pada sape la sy nak kata camni-huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...