Sunday, June 26, 2011

nukilan: BIARKAN AKU PERGI..

assalamualaikum..

slot2 nukilan jelah yer.. lagi mudah untuk menyampaikan ape yang dirase.. :)
kenape camni? click SINI

jom amek mood::


BIARKAN AKU PERGI..

detak waktu kedengaran..
detik waktu berlalu..
aku hanya mahu berdiam..
bukan hanya pada dia dan dia..
tapi pada semua..

rentak kita berbeza..
hala kita tak pernah sama..
dari awal hingga semasa..
aku hanya kelu tak mengerti apa..

perlu untuk aku berundur..
kerna keadaan yang tak memihak kita..
perlu untuk aku pergi..
kerna segalanya mungkin akan kembali sunyi..

sunyi itu cara aku..
diam itu gaya aku..
kerna hanya tiba masa dan waktu baru perlu suara sebatu..



p/s:: ini mungkin perlu..:)

3 comments:

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

woot2...
salam perkenalan..hehe

Sunah Sakura said...

ambillah masa untuk berdiam... :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

aik , bunyi jauh hati jerk . huhu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...